Friday, July 15, 2011

youuuuuuuuuuuuuu

today aku dapat berita yang tak tau nk cakap ape...happy ade, gembira gile ade, sedih pon ade... bertuah pon ade...errrmmmmmmmmmmmmmm


tadi time lunch kat GENG CORNER ngn kawan2 tibe2 die text aku and cakap.."sayang.. yes yes i dapat masuk U."aku pon terkejut and happy untuk die...then aku tnye laaa dapat mane kannn die ckap dapat Utem Melaka...and again aku terkejut lagi..hahaha MELAKA seriously???? kampung i la sayangggg....
aku happy gile.. pasal my mama pernah cakap kalau mizan dapat kat melaka nanti sekali sekala datang la rumah nenek aku..hehehe gatall takk???
alaaa bukan selalupon kannn
tapi yang sedihnye.. aku da la study kat MSU shah alam...die kat melaka... aku pon da la jarang balik kampung...balik pon kalau cuti panjang jeeee..
tapi xpe laaa kannn kalau jauh xade la gaduh2 kan..hehe

semoga ade la jodoh ngn die..hahaha

BTW...aku nakk gileeee cincin mcm niiii...nak beli nak bagi die sebelum die pergi smbung study...tak ade masa....ermmmmm nak sangat sangat....



i will buy it one day...PROMISE..!!
hehe

No comments:

Post a Comment